Panasonic йде з європейського ринку смартфонів
Корпорація Panasonic змушена припинити продажі комунікаторів на європейському ринку, щоб «провести реорганізацію компанії і поліпшити фінансове становище».
Смартфон Panasonic ELUGA (тут і нижче зображення виробника).
Чекаючи Panasonic таке не в новинку: у 2005-му компанія вже звертала продажу мобільних пристроїв в Старому Світі і Піднебесній, практично визнаючи поразку в жорсткій конкурентній боротьбі. У 2011-му корпорація вирішила надолужити згаяне, пообіцявши вийти на міжнародний ринок стільникових апаратів.
У лютому 2012-го Panasonic представила свій перший апарат для Європи - модель ELUGA в герметичному корпусі. Передбачалося, що в 2016 році поставки смартфонів Panasonic поза Японії досягнуть 9 млн штук.
Однак тепер повідомляється, що корпорація знову йде з Європи, з її стільникового ринку. Причина - важке фінансове становище: за підсумками поточного звітного року Panasonic може отримати до $ 9,6 млрд збитків. У ході майбутньої реорганізації корпорація має намір перетворити мобільний бізнес, урізати зарплати менеджерів, консолідувати підприємства і вжити інші заходи.
Panasonic готується сфокусувати зусилля насамперед на найбільш конкурентоспроможних напрямках бізнесу, в числі яких названо виробництво побутової техніки (холодильників, пральних і мийних машин) і акумуляторів для електричних і гібридних автомобілів.
|